نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

اسپلیت داکتینگ چیست؟

برای سهولت شما، ما داکت اسپلیت را عرضه می کنیم، که یک لوله مجرای دو جداره است که به دو قسمت تقسیم می شود که به صورت عمودی با دو اتصال کابل و یک کوپلر نیز تقسیم می شود، تا به شما امکان می دهد کابل های موجود را بپیچید و از آن محافظت کنید. این برای سیم کشی از طریق ماشین آلات یا ساختمان ها نیز مفید است.

 

 

چرا کانال های اسپلیت زبانه و شیار؟

طراحی منحصر به فرد زبانه و شیار صنعت را در ارائه راه حلی قوی و سفت و سخت برای شرایط تعمیر کانال هدایت می کند. طراحی به هم پیوسته اجازه می دهد تا بخش های کانال اسپلیت به صورت تکان خورده و کنار هم قرار گیرند.

 

داکت اسپلیت چگونه کار می کند؟

هوای گرم اتاق به سمت بالا می وزد و توسط سیم پیچ ها جذب می شود. به جای یک واحد داخلی مرکزی که توسط مجرای طولانی متصل شده و هوای گرم و خنک را به عقب و جلو منتقل می کند، یک سیستم مینی اسپلیت واحدهای کوچکی را مستقیماً در هر اتاق قرار می دهد که هوای گرم را به داخل می کشد و آن را به عنوان هوای سرد به بیرون می فرستد.

 

اجرا، نصب و سرویس داکت اسپلیت چگونه است؟


باید بدانید نصب داکت اسپلیت باید حتما توسط متخصصین فنی انجام شود و قبل از اقدام به نصب آن هم باید زیرسازی‌های لازم آن متناسب با محیط موردنظر انجام شوند و هزینه نصب داکت اسپلیت و زیرسازی‌های لازم محاسبه شود. نکات مهم برای نصب داکت اسپلیت که باید توجه کنید عبارتند از:

اجرای کانال تهویه عایق دار (متعلقات اجرای کانال تهویه)
اجرای لوله‌های مسی به همراه عایق با قطر و ضخامت مناسب برای رفت و برگشت مبرد
اجرای کابل کشی‌های لازم بین یونیت داخلی و خارجی و اجرای کابل قدرت دستگاه
اجرای لوله‌های درین برای انتقال آب چگالیده شده به خارج از محیط تهویه شونده
نصب شاسی روی سقف برای آویختن دستگاه به آن

 

طرز کار داکت اسپیلت

 

در داکت اسپلیت های ساده از کمپرسور های روتاری On/Off  استفاده شده است.نحوه عملکرد این کمپرسور ها به این صورت می باشد که هرگاه دمای اتاق به مقدار مورد نظر برسد ، کمپرسور خاموش شده و با بالا رفتن دما مجدد کمپرسور استارت می شود.

 

تفاوت پمپ حرارتی و سیستم اسپلیت چیست؟

پمپ های حرارتی به جای تولید گرما، گرما را حرکت می دهند و بازده انرژی قوی تری را ممکن می سازند. پمپ های حرارتی دارای انرژی الکتریکی هستند، بنابراین مصرف سوخت کمتری نسبت به سیستم های اسپلیت سنتی دارند. سیستم های اسپلیت امکان دستکاری اتاق فردی و تنظیم مداوم با کنترل خودکار گرما و سرما را فراهم می کند.

 

اسپلیت داکت AC چیست؟

AC های بدون کانال (همچنین به آن ها "مینی اسپلیت AC" نیز گفته می شود) به همان روشی که سیستم تهویه مطبوع مرکزی کار می کند - فقط بدون کانال ها کار می کند. ... AC های بدون کانال هوای سرد را مستقیماً به یک اتاق/منطقه ای که خنک می کند می دمند (بدون کانال) AC های مرکزی هوای سرد را به شبکه ای از کانال های هوا می دمند که در آن در سراسر خانه پخش می شود.

 

مزایای استفاده از اسپلیت

مقرون به صرفه (هزینه های جاری)

راه حل زیبایی شناسی

پر سر و صدا نیست 

صرفه جویی در مصرف انرژی

طول عمر عالی

هوای داخل خانه سالم

ارزش ملک را افزایش می دهد

 

نکته پایانی

داکت اسپلیت نسبت به چیلرها و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مرکزی که در ساختمان‌های مسکونی بزرگ، اداری و تجاری نصب می‌شوند، به تعمیر و نگهداری کمتری احتیاج دارد و در نتیجه هزینه‌ی زیادی هم برای این کار نیاز ندارد. اما این نکته را برای سرویس داکت اسپلیت باید رعایت شود، شستشوی فیلتر پشت دستگاه و مبدل‌های اواپراتور و کندانسور آن هم هر چند سال یک بار است.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰





:: برچسب‌ها: سیم کشی , کمپرسور , لوله‌های مسی , اجرای کابل کشی‌ , ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: